لینک خرید فایل پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده )

پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ) دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده )|42095468|ne|پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري, فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده, فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ, فصل كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,,
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ) آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده )

دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش شامل بازاريابي چيست؟، فرایند بازاریابی، پنج اصل اساسي بازار و مشتري، نياز، خواسته و تقاضاي مشتري، پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات، ارزش و رضايت مشتري، داد و ستد و ارتباطات


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم289/667 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

عنوان: پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان "بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري" در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

بازاريابي چيست؟

فرایند بازاریابی

پنج اصل اساسي بازار و مشتري

نياز، خواسته و تقاضاي مشتري

پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات

ارزش و رضايت مشتري

داد و ستد و ارتباطات

بازارها

عناصر يك سيستم نوين بازاريابي

طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري

انتخاب مشتري براي خدمت گذاري

انتخاب طرح ارزش

گرايشهاي مديريت بازاريابي

رويكرد توليد

رويكرد محصول

رويكرد فروش

رويكرد بازاريابي

رويكرد بازاريابي اجتماعي

سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي

آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه

مديريت ارتباط با مشتري(مام)

ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او

رشد سهم مشتري

ايجاد دارايي مشتري

برقراري رابطه درست با مشتريان درست

روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژيهاي بازاريابي شده اند

عصر جديد ديجيتالي

جهاني سازي سريع

الزام بيشتر به مسئوليت اجتماعي و اخلاقي

توسعه بازاريابي غير انتفاعي

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت گردیده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.






"