لینک خرید فایل پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازارپاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)|42095471|ne|پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ,پاورپوینت فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده,پاورپوینت كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده,پاورپوینت اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده,,
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در 25 اسلاید، قابل ویرایش شامل تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی، فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی، تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي، ايجاد اطلاعات بازاريابي، داده هاي داخلي، هوشمندي بازاريابي، تحقيقات بازاريابي، فرايند تحقيقات بازاريابي، تعريف مسئله و اهداف تحقيق


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم370/717 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

عنوان: پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي

ايجاد اطلاعات بازاريابي

داده هاي داخلي

هوشمندي بازاريابي

تحقيقات بازاريابي

فرايند تحقيقات بازاريابي

تعريف مسئله و اهداف تحقيق

تهيه برنامه تحقيق

اجراي برنامه تحقيق

تفسير كردن و گزارش يافته ها

تحليل اطلاعات بازاريابي

مديريت ارتباط با مشتري

توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي

تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي

تحقيقات بازاريابي بين المللي

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت گردیده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.






"