لینک خرید فایل دانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت ورد

دانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت ورد هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایدانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت ورد|42095478|ne|دانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی docx,تحقیق کامل مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق درباره مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق دانش آموزی درباره مسئولیت پذیری اجتماعی,تحقیق دانشجویی درباره مسئولیت پذیری اجتماعی
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان دانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم116/294 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف مختلف پیرامون مسئولیت پذیری اجتماعی
نظریات مسئولیت اجتماعی
تاریخچه مسئولیت پذیری اجتماعی
آثار مثبت رعایت مسئولیت اجتماعی بر عملکرد و موفقیت سازمان
عوامل مهم مرتبط و وابسته به مسئولیت اجتماعی
حوزه های مختلف مسئولیت پذیری اجتماعی
شرکت های برتر در رعایت مسئولیت پذیری اجتماعی در سطح جهان
مدل های مسئولیت پذیری اجتماعی


امروزه سازمانها و کسب و کارها با چالش جدیدي روبرو شده اند؛ بطوریکه جهت بقا و موفقیتشان لازم است بین نظامهاي اقتصادي و اجتماعی شان رابطه ایجاد کنند؛ عملکرد اجتماعی سازمان هم برآوردکننده ارزشهاي اخلاقی و هم ارزشهاي مالی سازمان است.عملکرد اجتماعی سازمانی امروزه موضوع مهمی براي خط مشی گزاران عمومی و مدیران و ذینفعان سازمانی شده است. باربارا در سال 1994 بیان میدارد که شاید عملکرد اجتماعی منجر به کسب منفعت در سازمان گردد، اما این یک دلیل محدود براي اعمال عملکرد اجتماعی سازمانی محسوب میگردد و دلیل وجود اعمال مذکور فراتر از اینهاست

. لازم است که یک مدیر بداند چه کاري از نظر اخلاقی واجتماعی درست است و بدون اینکه کار سازمانش را دچار مشکل کند آنرا انجام دهد. مدیران امروزی باید ابعاد اجتماعی و عمومی حرفۀ خود را شناخته و از آثار سازمان خود بر محیط اجتماعی آگاه باشند. مدیران باید از جزءنگري و شیفتگی صرف به اهداف سازمانی خود دست بردارند.

اندیشمندان زیادي تلاش کردند تا چارچوبهاي نظري را جهت طراحی و ارزیابی نقش و اثرات سازمان در جامعه توسعه دهند اما یک عدم اجماع در معناشناختی، چارچوب ساختاري، گفتمان و همچنین ارزیابی در این خصوص دیده میشود که لازمست یک کانون و محوریتی جهت سامان به این تعدد معنایی، تعریف و شناسایی گردد. سازمان وجامعه هرکدام به سطح بالائی از مفاهیم ونظریات بنیادي دست یافته اند و زمان آن رسیده که با ایجاد تعامل میان این مقولات به اصول مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی رسید.






"